Stichting Papito

Papito website
Privacyverklaring

ANBI

Stichting Papito heeft een beschikking voor ANBI (Algemeen nut beogende instellingen), afgegeven door de Belastingdienst onder RSIN nr. 860737081.

De ANBI-status biedt zowel Papito als donateurs fiscale voordelen. Papito kan gebruikmaken van bepaalde belastingvoordelen bij erven, schenken en de energiebelasting. Donateurs mogen hun giften onder bepaalde voorwaarden aftrekken van de inkomsten- of vennootschapsbelasting. Giften kunnen zowel in geld als in natura gedaan worden.

Meer informatie over de voorwaarden vindt u op de website van de Belastingdienst.

Om in aanmerking te komen voor de aftrek van periodieke giften moeten de donateur en Papito de gift vastleggen in een overeenkomst. Overweegt u hiervan gebruik te maken, neem dan contact met ons op.